Yarandığı gündən ilk 10 il ərzində ADA Universiteti dünya səviyyəli kampusun qurulması üçün Azərbaycan Hökümətindən əhəmiyyətli kapital dəstəyi əldə edib. Bu dəstək həmçinin ADA Universitetinin davamlı və keyfiyyətli təhsil vədini saxlamağa dəstək göstərib. Universitetin məqsədi nəticədə özü özünü maliyyələşdirməyi bacaran təhsil müəssisəsinə çevrilmək idi. Biz institutumuzun gələcəyinə ADA Universitetinin vəqfi hesab olunan ADA Universiteti Fondu vasitəsilə sərmayə qoyuruq. 2015-ci ildə biz dünyanın aparıcı konsaltinq şirkətlərindən biri olan “McKinsey and Co” ilə əməkdaşlıq edərək Universitetimizin Azərbaycanda dünya səviyyəli universitetə çevrilməsi vizyonuna aparan yol xəritəsini işləyib hazırladıq. Bu səyin nəticəsi missiyamızı və vizyonumuzu daha yaxşı yerinə yetirmək üçün doqquz strateji hədəfi irəli sürən “ADA 2025: 10 illik strateji plan” oldu.
“Tətbiqi biliklərin artırılması ilə tələblərimizin transformasiyasına gətirib çıxaracaq yeni öyrənmə mühiti yaratmaq”
İnkişaf etməkdə olan qlobal təhsil tendensiyalarına uyğun onlayn, modul tipli və ənənəvi tədris təkliflərini birləşdirən hibrid təhsil modelinin əsasını qoymaq, rəqəmsal texnologiyalardan istifadə seçimlərini və keyfiyyətini artırmaq üçün bu modelin mümkünlüyünü , mənimsənməsini və inkişafını davamlı olaraq qiymətləndirmək məqsədilə məktəblərarası komitə qurmaq
Onlayn sertifikat proqramları, korporativ təlimlər, satış və konvensiya biznesinin inkişafı kimi vacib sahələri də inkişaf etdirərək İdarəetmə Təhsilini böyütmək, onun üçün mənfəət meyarlarını qurmaq və Universitet daxilində gəlir payını artırmaq
Yay məktəbi strukturumuzu inkişaf etdirmək, müxtəlif proqramlar hazırlamaq və tətbiq etmək, eyni zamanda yayda kampusdan maksimum istifadəni artırmaq
Vaşinqtonda ADA Fondunun qərargahında bölgənin əsas universitetləri ilə əməkdaşlıq çərçivəsində distant təhsil, sertifikat, yay proqramı və digər proqramları təklif etmək
Kolleksiya inkişaf strategiyamızı aydın şəkildə təyin etmək, rəqəmsal resurs aktivlərini və elektron kitabxana fondlarını artırmaqla fiziki həcmlər və rəqəmsal resurslar arasında artım balansını müəyyənləşdirmək
Professor-müəllim heyətinin öz maraq sahələrində tədqiqat və tədris səylərini dəstəkləmək üçün kitabxananın jurnal abunələri də daxil olmaqla, müvafiq resurslara malik olduğundan əmin olmaq
Tələbələrin kitabxananın təklif etdiyi xidmətlər haqqında məlumatlılığını artırmaq, bu xidmətlərdən maksimum istifadələrini təşviq etmək və tələbələri tədqiqat və bilik ilə daha yaxşı təchiz etmək üçün kitabxana və fakültələr arasında əməkdaşlığı artırmaq
“
Tələbələrimizi müxtəliflik mühitində beynəlxalq perspektivlə və lazımi dəstək sistemi ilə təmin edərək onları qlobal lider kimi yetişdirmək
”Aydın qeydiyyat məqsədləri təyin etmək, daha sonra 2025-ci ilə qədər optimal qeydiyyat müəyyənləşdirmək, məqsədə çatmaq və qoruyub saxlamaq
Azruolunan tələbə profilini müəyyənləşdirmək və bu tələbə profilinə uyğun olaraq qəbul meyarlarını və prosesini idarə etmək
Müxtəlifliyi təmin etmək və beynəlxalq tələbə hədəf dərəcələrinə çatmaq üçün yüksək keyfiyyətli universitetlərdən mübadilə tələbələrinin cəlb edilməsinə diqqət yetirmək
Tələbələrin aktivliyini artırmaq və canlı kampusun qurulmasına kömək etmək üçün tələbə klublarını, təşəbbüsləri və sosial fəaliyyətləri təkmilləşdirmək
İnvestiya qoyaraq Güclü Karyera İdarəetmə Mərkəzinə qurmaq, onun ümumi ADA təhsilinə inteqrasiyasını gücləndirmək, həm ölkə daxilində, həm də xaricdə təcrübə və məşğulluq imkanları üçün meyarlar hazırlamaq, karyera sərgiləri, sənaye panelləri, fərdi müsahibələr və ABŞ-da ADA Fondu vasitəsilə tələbələrimizin bu cür imkanlarını artırmaq
“ADA-nın dəyərlərini bölüşən və innovativ tədris edən professor-müəllim heyətini cəlb etmək, inşikaf etdirmək və saxlamaq; Həmçinin onların prioritet sahələrdə tədqiqatlarını dəstəkləmək”
Azərbaycanlı akademilərin müxtəlif fakültələrin və universitetin xaricdəki faəliyyətlərində iştirakını təmin etmək və izləmək
Uzunmüddətli perspektivdə seçilmiş sahələr üçün öz aspirantura proqramlarımızın əsasının qoyulması üçün hazırlığımızı qiymətləndirmək
Fokus sahələrində proqramların və kurrikulumun işlənib hazırlanmasını və təhvilini asanlaşdırmaq, həmçinin yerli professor-müəllim heyətimizin tədris və tədqiqat imkanlarının yaradılmasında əməkdaşlıq etmək üçün qısa, orta və uzunmüddətli vəzifələrə daha yüksək səviyyəli və nüfuzlu beynəlxalq professor-müəllim heyətinin cəlb edilməsi imkanlarını araşdırmaq
İşə qəbulun coğrafi əhatəsini genişləndirmək və işə qəbul səylərinin müvəffəqiyyətini təmin etmək, eləcə də müxtəlif keyfiyyətli professor-müəllimləri cəlb etmək üçün Şərqi Avropa, Cənub-Şərqi Asiya və Türkiyə kimi çoxsaylı “qaynar nöqtələri” müəyyənləşdirmək
Mentorluq və şəbəkə mübadiləsi imkanlarından istifadə etmək üçün kiçik professor-müəllim heyətinin böyük heyətlə ilə birbaşa işləməsinə dəstək olmaq üçün fakültə üzrə mentorluq proqramı yaratmaq və sistemin effektivliyini izləməyi dekanlara tapşırmaq
1.1 bənddə qeyd olunan təşəbbüsləri tam şəkildə həyata keçirmək üçün “Tədris və Bilik Mükəmməlliyi Mərkəzi” yaratmaq
Magistr tələbələrinin professor-müəllim heyətinə tədris və tədqiqat fəaliyyətlərində (məsələn, tədqiqat köməkçiləri, statistik analitiklər, müəllim köməkçiləri və s.) dəstək olmaq üçün məşğulluq imkanları modelini institusionallaşdırmaq, bu isə qarşılığında tələbələrin öyrənmə təcrübəsini artıracaq
Ehtiyaclarını daha yaxşı qarşılamaq və onların ADA-nın vizyonu və dəyərlərinə sadiqliyini artırmaq üçün fakültə heyəti ilə davamlı əlaqə yaratmağa çoxsaylı məkanlar, vasitələr axtarmaq və tətbiq etmək
ADA Universitetinin böyüməsi zamanı yüksək keyfiyyətli təhsilin ardıcıllığını təmin edəcək, daxili və xarici keyfiyyətin təminatı tələblərini və hesabatlarını əlaqələndirəcək Provost və Dekanların rəhbərlik etdiyi “Keyfiyyətin Təminatı və Qiymətləndirilməsi Ofisi”nin əsasını qoymaq
Fakültə qiymətləndirilməsinə çoxsaylı məlumat nöqtələrinin inteqrasiya olunmasını təmin etmək üçün performans idarəetmə sistemini təkmilləşdirmək (məsələn, tələbə qiymətləndirmələri, həmkarlarının müşahidələri, dekan qiymətləndirmələri, tədqiqat səyləri və onların öz bəyanatları), dövri və standartlaşdırılmış əsasda həyata keçirilməsini təmin etmək
Fakültə heyətini fərdi tədqiqat layihələri üçün xarici maliyyə axtarmağa və təmin etməyə təşviq etmək, onalrı bu səylərdə OSRG vasitəsilə dəstəkləmək və bütün potensial tədqiqat müqavilələrinin OSRG tərəfindən nəzərdən keçirilməsini, təsdiqlənməsini, imzalanmasını və idarə olunmasını təmin etmək
“Dəyərlərə hörmət, etik qaydalar və mükəmməllik hissini rəhbər tutaraq ən effektiv şəkildə fəaliyyət göstərən yüksək səriştəli kadları işə cəlb etmək və inkişaf etdirmək”
Kadrların qəbulu prosesini təkmilləşdirmək və mərkəzləşdirmək, işə qəbul komitəsi yaratmaq və bura ancaq uyğun insanları əlavə etmək
Aydın şəkildə müəyyən edilmiş iş təsvirləri və bacarıqlar toplusunu hazırlamaq və işə götürərkən onlara əməl etmək
İnsan Resursları Departamentinə hər ilin əvvəlində hər işçi üçün üçün illik təlim planı hazırlamaq və həyata keçirmək, bu planı hər bir departamentə aydın şəkildə çatdırmaq tapşırığı vermək
İnsan Resursları bölməsinə ayrılmış ümumi resursları artırmaq, onların insan resurslarının idarə edilməsində ixtisaslarını və səriştəsini təmin etmək və təkmilləşdirilmək məqsədilə kənar ekspert dəstəyi cəlb etmək
“Müəllim, tələbə və işçilər arasında müxtəlifliyi artırmaq, onların birgə fəaliyyətini təmin etməklə həm Azərbaycanda, həm də ölkəmizdən kənarda fərq yaratmaq”
Beynəlxalq professor-müəllim heyətini, işçiləri, tələbələri daha yaxşı istiqamətləndirmək və işə cəlb etmək, onların azərbaycanlı həmkarları ilə davamlı inteqrasiyasını təmin etmək üçün strategiyalar və fəaliyyət planları hazırlamaq
Universitetdə beynəlxalq konfrans və forumlara ev sahibliyi etmək, professor-müəllim heyətini tədqiqatlarını beynəlxalq konfranslarda təqdim etməyə təşviq etmək və tələbələrimizi müxtəlif fənlər üzrə beynəlxalq həmkar universitet tələbə yarışmalarında iştirak etmək üçün dəstəkləmək
Strateji tərəfdaşlıqların qurulması mümkün olan ölkələrin və məktəblərin prioritet siyahısını müəyyənləşdirmək
Xarici İşlər Nazirliyi və ADA Universitetinin birgə idarə etdiyi Beynəlxalq İnsan Bacarıqlarının Təkmilləşdirmə Proqramının davamlı maliyyələşdirilməsini və idarə olunmasını təmin etmək üçün Azərbaycan Hökuməti ilə işləmək
Baş ofisi ABŞ-ın Vaşinqton şəhərində yerləşən, hərtərəfli fəaliyyət dairəsi ilə yenidən dizayn edilmiş ADA Fondunu işə salmaq və inkişaf etdirmək, eyni zamanda ADA Universitetinin Şimali Amerikadakı professor-müəllim heyəti və tələbələri üçün imkanlar inkişaf etdirmək
ADA Universitetinin professor-müəllim heyəti və onların xaricdəki həmkarları tərəfindən birgə qlobal tədqiqatların aparılmasını təşviq etmək
“Fərqli, ardıcıl, dayanıqlı və təsirli brendinq strategiyası yaratmaqla güclü qlobal mövqe əldə etmək, ən yaxşı istedadları cəlb etmək və əsas tərəfdaşlar arasında ADA-nın nüfuzunu artırmaq”
Rektor Ofisinin nəzdində 6-cı strateji məqsəddə qeyd olunan bütün təşəbbüslərə sona qədər məsuliyyət daşıyan brend idarəetmə komandası yaratmaq
Brendinq strategiyasının formalaşdırılması prosesi üçün səs giriş bazası yaratmaq üçün daxili (üst rəhbərlik, tələbələr, müəllimlər və işçilər) və xarici maraqlı tərəflərlə (potensial tələbələr və professor-müəllim heyəti, hökumət və özəl qurumlar, beynəlxalq tərəfdaşlar) “brendinq tədqiqatı və təhlili” səyinin (sorğular, fokus qrupları və müsahibələr) başlanğıcını qoymaq
ADA-nın brendinq strategiyasının əsas orqanını təşkil edəcək və onun ümumi strategiya ilə uyğunluğunu təmin edəcək əsas universitet strategiyası elementlərindən (missiya, vizyon, dəyərlər və strateji məqsədlər) təlimatlar və mesajlar çıxarmaq
ADA Universitetinin brend arxitekturasını müəyyənləşdirmək - a) DNT: brendi unikal edən ünsür b) Tarix: brendin başlanğıcda nəyi təmsil etdiyi c) Dəyərlər: hazırda brend nə ifadə edir d) Kodlar: brendi təcəssüm etdirən və onu ikonik edən
ADA Universiteti brendinin gələcəyini müəyyənləşdirmək – a) Bazarın baxışı: bazarın və tələbə kütləsinin gələcəkdə necə təkamül edəcəyi b) Brend istəkləri: 2025-ci ildə brendin hədəf mövqeyi c) Brend məqsədləri: brendin yerinə yetirmək istədiyi gözləntilər
Brend əraziləri yaratmaq – brendin əhatə etdiyi coğrafiyalar və hədəf qrupunun təhlili – hansı tələbə seqmentlərinin hədəfləndiyi, onların demoqrafik göstəriciləri və xüsusi ehtiyacları
ADA Universiteti brendinin dəyər təklifini yaratmaq – brend tələbələrin və fakültə heyətinin zehnində və təsirində hansı unikal məkanı tutmaq istəyir
Ümumi ardıcıllığı və əlaqəni təmin edən brendinq strategiyasının elementlərini və mesajlarını professor-müəllim heyətimizə və kadrlarımıza çatdıracaq daxili brend kommunikasiyası təlimatını hazırlamaq
Beynəlxalq tələbələr üçün unikal “dəyər paketi” səyi yaratmaq və bu paketi bu seqmentə yönəlmiş bütün təbliğat fəaliyyətlərində istifadə etmək (məsələn, bu paketə təcrübələr, şəbəkə tədbirləri, regiona xas bacarıq və bilik seminarları və məşğulluq imkanları daxil edilməlidir)
Axtarış motoru nəticələrində universitet və proqramlar üçün görkəmli yer əldə etmək üçün axtarış motorunu optimallaşdırma vasitələrindən istifadə etmək
Auditoriyamızın kim olduğunu, onlara necə çatmalı olduğumuzu və hansı platformanın əlaqə üçün ən effektiv olduğunu müəyyən etmək məqsədilə faktlara əsaslanan veb analitikaya və geniş məlumatlara etibar etmək
Effektiv strateji sosial media idarəçiliyi, ən yaxşı investisiya qayıdışını həyata keçirmək üçün sosial media komandamızı və strategiyamızı yenidən qurmaq
Müştərilərlə qarşılıqlı münasibətlərin idarəolunması sistemi mədəniyyətini və metodlarını potensial tələbələrlə əlaqə yaradılması prosesinə daxil etmək
“İstedadlı insanları ətrafımıza toplayaraq, innovasiya və sahibkarlığı, bilik və texnologiya mübadiləsini təşviq edərək universitet resurslarını inkişaf etdirmək”
Şagirdlərin Azərbaycan və ingilis dillərinə yiyələnmələrini artıran, güclü milli kimlik və mənsubiyyət hissini formalaşdıran və ölkədə riyaziyyat və fizika kimi təbiət elmlərini yüksəltmək üçün lazımi mühiti inkişaf etdirən maqnit orta məktəbi inşa etmək
Tarix, dil və ədəbiyyat kimi milli irs sahələrində ixtisaslaşan güclü müəllim kadrlarını və təbiət elmləri üzrə səriştələri cəlb etmək və saxlamaq
ADA Universitetinin Maqnit Məktəbində oxumaq üçün Azərbaycanın hər yerindən potensial tələbələri müəyyən etmək və cəlb etmək üçün fəaliyyətlər təşkil etmək
Birinci mərhələdə şirkət işçilərinə və maraqlı namizədlərə İT təlimləri vermək üçün böyük texnologiya şirkətləri (məsələn, SAP, Cisco, Microsoft) ilə tərəfdaşlıq qurmaq
Dövlət investisiyaları ilə müxtəlif texnologiya laboratariyaları (məsələn, Kibertəhlükəsizlik Laboratoriyası, Texnologiya Səriştə Mərkəzi və Məlumat Elmləri Laboratoriyası) inşa etmək
ADA Fondunun nəzdində qanuni olaraq Vençur Kapitalı/Toxum Fondu yaratmaq və performans meyarları, şirkət üçün bilet ölçüsü, ADA Fondunun yeni VC Fondu üçün fondun ölçüsü ilə razılığa gəlmək
ADA Elm və İnnovasiya Parkında startaplara və KOM-lara maliyyə təmin etmək üçün yerli və regional VK Fondları ilə müqavilələr bağlamaq, startaplar üçün investor fondunu genişləndirmək məqsədilə sertifikatlaşdırılmış “ADA Mələk İnvestor Şəbəkəsi” qurmaq
ADA Elm və İnnovasiya Parkı üçün ofis sahəsi və biznes mərkəzi tikmək, yüksək keyfiyyətli və müvafiq paylaşılan biznes xidmətlərinin (mühasibat uçotu, hüquqi dəstək, İR, təhlükəsizlik, infrastruktur və s.) yerində olduğundan əmin olmaq
ADA Elm və İnnovasiyalar Parkının əməliyyat şirkəti üçün müvafiq kadrları işə götürmək, parka icarədarları cəlb etmək üçün marketinq və PR kampaniyalarına başlamaq
Seçilmiş sahələrdə (məsələn, texnologiya, telekommunikasiya, bankçılıq və s.) yerli və çoxmillətli lövbər şirkətlərini ADA Elm və İnnovasiya Parkına gətirmək
Yerli və beynəlxalq hakimiyyət orqanları tərəfindən verilən vergi güzəştləri və qrantları elan etməklə Azərbaycanda mövcud yüksək texnologiyalı KOM-ları ADA Elm və İnnovasiya Parkına cəlb etmək
“Mükəmməllik dəyərinə sadiq qalaraq, güclü və insanlara səlahiyyət verən əlverişli idarəetmə modelinin yaradılması”
Optimallaşdırma üçün universitet səviyyəsində əsas proseslərə qərar vermək, seçilmiş proseslər üçün hədəf qrafiklərini çəkmək (məsələn, hər bir addım üçün kim məsuldur, cavabdehdir, məsləhətləşilib və məlumatlandırılıb) və onların Universitet Senatında təsdiqlənməsini təmin etmək (məsələn, professor-müəllim heyətinin işə qəbulu, qəbul prosedurları, yeni proqram təklifi, büdcə tərtibatı və s.)
“İnstitusional Planlaşdırma və Qiymətləndirmə Ofisi”ni dizayn etmək, əsasını qoymaq və idarə etmək
İdarəetmənin səmərəliliyi və effektivliyi baxımından optimal struktura rəhbərlik edəcək düzgün diapazon və ya təbəqə və nəzarət ilə şəffaf təşkilati diaqram yaratmaq
Təşkilati diaqramda 2-ci səviyyəyə qədər hər bir rolun cavabdehliyini və məsuliyyətlərini nəzərdən keçirmək, bu vəzifələr üçün aydın rol təyinatları və KPİ-ları formalaşdırmaq
Onlara hesabat verən hər bir departament rəhbəri/dekan üçün uyğunlaşdırılmış KPİ-ları və hədəfləri müəyyən etmək, bu KPİ-ların və hədəflərin tərəflər arasında uyğunlaşdırılmasını təmin etmək üçün 1-2-ci səviyyələrdə rollar təyin etmək (yəni, prorektorlar və dekanlar)
Qəyyumlar Şurasının tərkibini və fəaliyyət modelini canlandırmaq və gücləndirmək. Bu da yüksək xalis dəyəri olan və beynəlxalq nüfuza malik şəxsləri cəlb etməklə universitetin idarə edilməsinə və böyüməsinə onların strateji töhfəsini artıracaq.
Həm universitet, həm də məktəb səviyyələrində Şuraları, onların üzvlük meyarlarını və tərkibini, habelə bu şuralar arasında qarşılıqlı əlaqə mexanizmini aydın şəkildə müəyyənləşdirmək
Potensial yerli universitet menecerlərindən ibarət güclü kadrlar hazırlamaq və peşəkar inkişaf proqramları və kouçinq mexanizmi ilə universitet daxilində şöbə və bölmələrin idarə edilməsini gücləndirmək
Mərkəzləşdirilmiş idarəetmədən muxtar idarəetməyə mərhələli artım: mərhələli yanaşma ilə fakültə akademik və idarəetmə muxtariyyətinin dərəcəsini, onlara bu cür muxtariyyət dərəcəsinin planlaşdırılması və idarə edilməsində səlahiyyət vermək və onların hesabatlılıq mexanizmlərini müəyyənləşdirmək
Proqramatik genişləndirmə üçün çərçivə: a) Bazar araşdırması və təhlili əsasında mövcud dərəcə və qeyri-dərəcə proqramlarının mümkünlüyünü və potensialını müəyyənləşdirmək b) Həmçinin bu cür bazar araşdırması və təhlili əsasında növbəti 5 il ərzində açıla biləcək yeni proqramları aydın şəkildə müəyyənləşdirmək
Məktəb strategiyasının nəzərdən keçirilməsi: Məktəb səviyyəsində strategiyalar qurmq və həm universitetin, həm də məktəbin strateji məqsədlərinə uyğunluğunu təmin etmək üçün hər il Rəhbərlik, Provost və Dekanlardan ibarət strateji baxış komitəsi yaratmaq
“Maliyyə cəhətdən daha dayanıqlı və müstəqil olmaq üçün ADA-nın maliyyə mənbələrini şaxələndirmək; həmçinin yüksək keyfiyyətli həyat tərzini təmin edən, qabaqcıl xidmətlər və texnologiyaları təqdim edən dünya səviyyəli kampusun tikintisini davam etdirmək”
Məzunlar, valideynlər və dostlarla əlaqə saylarını canlandırmaq və gücləndirmək
İanə yaradılması, fundraizinq və sponsorluq təşəbbüslərini birləşdirmək və ADA Universiteti Fondu kimi vahid bir nöqtədən potensial donor və/və ya sponsor ilə hər hansı əlaqəni idarə etmək
Bütün proqramlar üzrə mövcud təhsil haqqı dərəcələrini yenidən nəzərdən keçirmək, Universitetin maliyyə imkanlarına və davamlılığına əsaslanaraq onları 2020-ci ilə qədər düzəltmək
Fakültələrin və onların proqramlarının maliyyə davamlılığını təmin etməklə yanaşı nailiyyəti mükafatlandırmaya davam etmək üçün təqaüd siyasətlərini hazırlamaq və idarə etmək
Akademik bölmələrlə (Provost vasitəsilə) sıx əlaqəyə malik Sponsorlu Tədqiqatlar və Qrantlar Ofisi yaratmaq (STQO) və 9.1.8 bəndində qeyd olunan bütün mərkəzlərin, tədqiqat mükafatlarının və qrantların STQO-nun dəstəyi ilə kənar maliyyələşdirmə yolu ilə təmin etmək
Qaimə xərclərini ilkin olaraq 25 % müəyyənləşdirmək, tədricən artırmaq və qaimə xərcləri siyasətini universitet tərəfindən təklif olunan bütün layihə və proqramlar vasitəsilə ciddi şəkildə tətbiq etmək
Maliyyə resurslarının balanslaşdırılmış mənimsənməsini təmin etmək məqsədilə büdcə planlaması, monitorinq və analizi optimallaşdırmaq
Səmərəlilikdən, şəffaflıqdan, hesabatlılıqdan faydalanmaq və universitet daxilində biznes proseslərini daha yaxşı tənzimləmək üçün Müəssisə Resurslarının Planlaşdırılması alətlərindən istifadəni optimallaşdırmaq
Müəllim və tələbə heyətinə daha yaxşı xidmət göstərmək imkanını artırmaq üçün Universitet Kitabxanasını genişləndirmək