Strateji Plan

Azərbaycanda dünya səviyyəli universitetə çevrilmək

Yarandığı gündən ilk 10 il ərzində ADA Universiteti dünya səviyyəli kampusun qurulması üçün Azərbaycan Hökümətindən əhəmiyyətli kapital dəstəyi əldə etmişdir. Bu dəstək həmçinin ADA-nın davamlı keyfiyyət vədini təmin etmişdir. Universitetin məqsədi nəticədə özü maliyyələşən vəziyyətə gəlmək idi. Biz institutumuzun gələcəyinə ADA Universitetinin vəqfi hesab olunan ADA Universiteti Fondu vasitəsilə sərmayə qoyuruq. 2015-ci ildə biz dünyanın aparıcı konsaltinq şirkətlərindən biri olan “McKinsey and Co” ilə əməkdaşlıq edərək universitetimizin Azərbaycanda dünya səviyyəli universitetə çevrilməsi vizyonuna aparan yol xəritəsini işləyib hazırladıq. Bu səyin nəticəsi missiyamızı və vizyonumuzu daha yaxşı yerinə yetirmək üçün doqquz strateji hədəfi irəli sürən “ADA 2025: 10 illik strateji plan” oldu.

Dünya Səviyyəli Universitetin Xüsusiyyətləri (WCU). Əsas Amillərin Uyğunlaşdırılması

Jamil Salmi.(2009). Dünya Səviyyəli Universitetlərin yaradılması problemi. Washington,DC:The World

  • Strateji Məqsəd 1: Öyrənmə

    “Tətbiqi biliklərin artırılması və tələblərimizin transformasiyasına gətirib çıxaracaq prosesin cəlb olunması ilə yeni öyrənmə mühiti yaratmaq”

    • 1.1 Tələbələrimizin akademik təcrübələrini zənginləşdirmək və onlara iş yerində uğur qazanmaq üçün düzgün bacarıqları inkişaf etdirməyə imkan vermək

      • 1.1.1 : Öyrənməklə idrak bacarıqlarını inkişaf etdirmək: Tələbələrimizin biliklərini real dünya problemlərini həll etmək üçün necə tətbiq etməyi öyrənmələri üçün tədris proqramının əhəmiyyətli bir hissəsinin innovativ sinif otaqları, məcburi olaraq qiymətləndirilən komanda işi layihələri, hibrid təhsil, rəqəmsal simulyasiyalar, startap demoları, iş metodu və s. kimi yeni vasitələrdən istifadə etməklə praktikaya əsaslanmasını təmin etmək
      • 1.1.2 :Həm şəxsi, həm peşəkar uğur üçün kritik sayılan davranış və düşüncə bacarıqlarını təkmilləşdirmək: Şəxsi məsuliyyət, özündərk, qeyri-müəyyənlik axtarışı, əzmkarlıq, uyğunlaşma, cəsarət, çeviklik, inkişaf zehniyyəti, etika və hörməti inkişaf etdirmək üçün düzgün müdaxilələrlə tədris ekosistemini yenidən formalaşdırmaq 
      • 1.1.3 : Güclü liderlik və qlobal vətəndaşlıq bacarıqlarını inkişaf etdirmək: Cəmiyyətə xidməti və başqalarını səfərbər etmək bacarığını təşviq edən, həmçinin fakültə mentorluğunu və işçilərin iştirakını təşviq edən tələbə əsaslı ADA ənənəsindən ibarət mədəniyyət qurmaq 
      • 1.1.4 : ADA Universitetində təhsil dili kimi aktiv ingilis dili istifadəsini inkişaf etdirmək və tələbələri güclü yazı bacarıqları ilə təchiz etmək 
      • 1.1.5 : Natiqlik, təqdimat və debat bacarıqlarını kurrikuluma inteqrasiya etməklə tələbələrin ünsiyyət bacarıqlarını təkmilləşdirmək
      • 1.1.6 : Tələbələrin digər mədəniyyətlərə, insanlara hörmət və qiymət vermələrini inkişaf etdirmək üçün güclü mədəniyyətlərarası səriştənin əsasını qoymaq 
      • 1.1.7 : Sinif otaqlarında və kurrikulumda texnologiyadan istifadəni təkmilləşdirmək, mobillik vasitələrini artırmaq və təlim idarəetmə sistemlərindən maksimum istifadəni təmin etmək 
      • 1.1.8 : ADA-nın tədris mədəniyyətini fərqləndirəcək əsas dəyərləri seçmək və bu dəyərləri real tədris mühitində ən yaxşı şəkildə əks etdirən müvafiq fəaliyyətləri qərarlaşdırmaq
    • 1.2 Onlayn dünyada, yüksək tələbat olan sahələrdə və qlobal təkliflərdə imkanlardan istifadə edərək ADA Universitetinin proqram portfelini yeniləmək

      • 1.2.1 : İnkişaf etməkdə olan qlobal təhsil tendensiyalarına uyğun onlayn, modul tipli və ənənəvi tədris təkliflərini birləşdirən hibrid təhsil modelinin əsasını qoymaq, rəqəmsal texnologiyalardan istifadə seçimlərini və keyfiyyətini artırmaq üçün bu modelin mümkünlüyünü , mənimsənməsini və inkişafını davamlı olaraq qiymətləndirmək məqsədilə məktəblərarası komitə qurmaq
      • 1.2.2 : Enerji və Ətraf Mühit, Səhiyyənin idarə edilməsi, Proqram Təminatı, Kiber və İnformasiya Təhlükəsizliyi, Beynəlxalq Ticarət və Logistika, Sistemlər və Mühəndislik İdarəetməsi və digər sahələrdə ADA Universitetinin müxtəlif fakültələri və eləcə də dünyanın tanınmış tərəfdaş universitetləri ilə birgə təklif oluna bilən vacib strateji sahələrdə yeni magistr proqramlarının açılması imkanlarını araşdırmaq 
      • 1.2.3 : Onlayn sertifikat proqramları, korporativ təlimlər, satış və konvensiya biznesinin inkişafı kimi vacib sahələri də inkişaf etdirərək İdarəetmə Təhsilini böyütmək, onun üçün mənfəət meyarlarını qurmaq və Universitet daxilində gəlir payını artırmaq 
      • 1.2.4 : Yay məktəbi strukturumuzu inkişaf etdirmək, müxtəlif proqramlar hazırlamaq və tətbiq etmək, eyni zamanda yayda kampusdan maksimum istifadəni artırmaq 
      • 1.2.5 : Vaşinqtonda ADA Fondunun qərargahında bölgənin əsas universitetləri ilə əməkdaşlıq çərçivəsində distant təhsil, sertifikat, yay proqramı və digər proqramları təklif etmək
    • 1.3 Güclü tərəfimiz olan kitabxana və informasiya xidmətlərini daha da inkişaf etdirmək

      • 1.3.1 : Kolleksiya inkişaf strategiyamızı aydın şəkildə təyin etmək, rəqəmsal resurs aktivlərini və elektron kitabxana fondlarını artırmaqla fiziki həcmlər və rəqəmsal resurslar arasında artım balansını müəyyənləşdirmək
      • 1.3.2 : Professor-müəllim heyətinin öz maraq sahələrində tədqiqat və tədris səylərini dəstəkləmək üçün kitabxananın jurnal abunələri də daxil olmaqla, müvafiq resurslara malik olduğundan əmin olmaq
      • 1.3.3 : Tələbələrin kitabxananın təklif etdiyi xidmətlər haqqında məlumatlılığını artırmaq, bu xidmətlərdən maksimum istifadələrini təşviq etmək və tələbələri tədqiqat və bilik ilə daha yaxşı təchiz etmək üçün kitabxana və fakültələr arasında əməkdaşlığı artırmaq 
      • 1.3.4 : Tədrisdə kitabxanadan yararlanmaqla tələbələrimizin informasiya savadlılığını artırmaq 
      • 1.3.5 : Tələbələrimizə sənaye araşdırmalarında, işəgötürən profillərində dəstək və məlumatlı karyera seçimində kömək məqsədilə üçün Karyera İdarəetmə Mərkəzi ilə əməkdaşlıq etmək 
      • 1.3.6 : Kitabxananın bütövlükdə universitet ictimaiyyətinə necə daha yaxşı dəstək ola biləcəyini müzakirə etmək üçün kitabxana və məlumat günləri təşkil etmək

  • Strateji Məqsəd 2: Tələbələr

    “Tələbələrimizi müxtəlif mühitdə beynəlxalq perspektivlə və sağlam dəstək sistemi ilə təmin edərək onlara qlobal liderlik imkanı vermək”

    • 2.1 İnkişaf potensialı olan həqiqi istedadları cəlb və qəbul etmək

      • 2.1.1 : Aydın qeydiyyat məqsədləri təyin etmək, daha sonra 2025-ci ilə qədər optimal qeydiyyat müəyyənləşdirmək, məqsədə çatmaq və qoruyub saxlamaq 
      • 2.1.2 : Azruolunan tələbə profilini müəyyənləşdirmək və bu tələbə profilinə uyğun olaraq qəbul meyarlarını və prosesini idarə etmək
      • 2.1.3 : İntensiv Orta Məktəb maarifləndirmə proqramı qurmaq: - STEM-də ölkə üzrə ən yaxşı orta məktəb tələbələri üçün yay körpüsü proqramını təsis etmək, ADA Universitetinə daxil olduqda tələbələrimizin hazırlığını, saxlanmasını və müvəffəqiyyətini optimallaşdırmaq üçün onların bəzi ingilis dili modulları ilə proqramlaşdırma sahəsinə girişinə dəstək olmaq 
    • 2.2 Arzuolunan tələbə atributları yetişdirmək və tələbə uğurunu təmin etmək

      • 2.2.1 : Tələbələrimizi yüksək nailiyyətlər əldə edən şəxsiyyətlər kimi yetişdirmək, onların liderlik keyfiyyətini inkişaf etdirmək, onları yaradıcı düşünənlərə çevirmək, tələbələrin müxtəlifliyini təmin etmək və onlara komandalarda işləməyə şəarait yaratmaq 
      • 2.2.2 : Daha yüksək əzmkarlıq və məzuniyyət dərəcələri, eləcə də akademik məsləhətlərin həyata keçirilməsi nəticəsində tələbələrin akademik uğurlarını təşviq etmək
    • 2.3 İnkluzivlik və həqiqi müxtəliflik mühitini təmin etmək

      • 2.3.1 : Milliyyət, paytaxta qarşı regionlar, cins, irq, yaş, əlillik və s. kimi çoxsaylı ölçülərlə müxtəlifliyin təmin olunmasınına zəmanət vermək üçün dekanların rəhbərlik etdiyi fəal Qeydiyyat İdarəetmə Planını həyata keçirmək
      • 2.3.2 : Gələn və gedən mübadilə fəaliyyətlərinə, beynəlxalq tələbə xidmətlərinə cavabdeh olan vahid Beynəlxalq Ofis təşkil etmək 
      • 2.3.3 : Beynəlxalq Tələbələrin ADA Universitetinə, mədəniyyətinə və cəmiyyətə daha yaxşı inteqrasiyası məqsədilə “Onbordinq” və davamlı mentorluq proqramı üçün hərtərəfli oriyentasiya proqramını tərtib etmək üçün Beynəlxalq Ofisə tapşırıq vermək 
      • 2.3.4 : Müxtəlifliyi təmin etmək və beynəlxalq tələbə hədəf dərəcələrinə çatmaq üçün yüksək keyfiyyətli universitetlərdən mübadilə tələbələrinin cəlb edilməsinə diqqət yetirmək 
      • 2.3.5 : Fiziki qüsurlu və öyrənmə problemləri olan tələbələr üçün dəstək infrastrukturu təmin etmək
    • 2.4 Canlı kampus mühitində iştirakın təmin olunması və məşğulluğun artırılması məqsədilə tələbələrimizə tam dəstək sistemi yaratmaq

      • 2.4.1 : Tələbələrimizin xüsusi ehtiyaclarınına cavab vermək üçün məsləhət proqramı hazırlamaq və həyata keçirmək 
      • 2.4.2 : Tələbə Hökumətinə səlahiyyət vermək, onun tələbə təşəbbüsləri və xidmətlərinin planlaşdırılması və idarə edilməsində iştirakını gücləndirmək
      • 2.4.3 : Tələbələrin aktivliyini artırmaq və canlı kampusun qurulmasına kömək etmək üçün tələbə klublarını, təşəbbüsləri və sosial fəaliyyətləri təkmilləşdirmək 
      • 2.4.4 : İdman klublarını dəstəkləmək və kampusda atletika fəaliyyətinin optimal səviyyəsini qorumaq
      • 2.4.5 : İnvestiya qoyaraq Güclü Karyera İdarəetmə Mərkəzinə qurmaq, onun ümumi ADA təhsilinə inteqrasiyasını gücləndirmək, həm ölkə daxilində, həm də xaricdə təcrübə və məşğulluq imkanları üçün meyarlar hazırlamaq, karyera sərgiləri, sənaye panelləri, fərdi müsahibələr və ABŞ-da ADA Fondu vasitəsilə tələbələrimizin bu cür imkanlarını artırmaq 
      • 2.4.6 : Tələbələrimizi müvafiq olaraq dəstəkləmə yollarını inkişaf etdirərək, artan təhsil xərclərinin təsirini daha yaxşı həll etmək üçün Maliyyə Söbəsini gücləndirmək 

  • Strateji Məqsəd 3: Fakültə və Tədqiqat

    “ADA vizyonunu bölüşən və innovativ tədrisdə üstün olan professor-müəllim heyətini cəlb etmək, inşikaf etdirmək və saxlamaq; Həmçinin onların seçici və prioritet sahələrdə tədqiqat cəhdlərini dəstəkləmək”

    • 3.1 Ölkə üzrə ən yaxşı və parlaqları cəlb etməklə ADA Universitetinin gələcək professor-müəllim heyətinin əsasını qoymaq və gələcək inkişafımızın davamlılığını təmin etmək məqsədilə sağlam baza yaratmaq

      • 3.1.1 : Provostun rəhbərlik etdiyi Gələcək Fakültə Heyətinin İnkişafı Ofisini yaratmaq və maliyyələşdirmək 
      • 3.1.2 : Azərbaycanlıların müvafiq fakültələr üçün gələcək professor-müəllim heyəti kimi inkişaf etdirilməsi üçün xaricdə bir çox nüfuzlu universitetlərlə uzunmüddətli tərəfdaşlıq müqavilələri imzalamaq, birgə doktorantura proqramları və partnyor Universitetdə tam şəkildə əldə edilə bilən məqsədyönlü proqramlar kimi çoxsaylı yanaşmalar daxil olmaqla davamlı PhD inkişaf proqramını institusionallaşdırmaq 
      • 3.1.3 : Azərbaycanlı akademilərin müxtəlif fakültələrin və universitetin xaricdəki faəliyyətlərində iştirakını təmin etmək və izləmək 
      • 3.1.4 : Uzunmüddətli perspektivdə seçilmiş sahələr üçün öz aspirantura proqramlarımızın əsasının qoyulması üçün hazırlığımızı qiymətləndirmək
    • 3.2 Həm universitet daxilində bacarıqların artırılmasına, həm də dünya miqyasında universitetin nüfuzunun artırılmasına imkan verəcək istedadı tapmaq üçün müəllimlərin işə qəbulu səylərini optimallaşdırmaq

      • 3.2.1 : Hər bir dekana Provost ilə sıx koordinasiyada fakültənin balanslaşdırılmış və optimal birləşməsini təmin etməklə yanaşı ən azı qarşıdan gələn 3 il üçün fakültə proqnozlarını hazırlamağı tapşırmaq 
      • 3.2.2 : Provost və dekanlara fakültə heyətinin işə qəbulunda istiqamətverici baza kimi istifadə oluna biləcək potensial ziyarətçi professorların məlumat bazasını 2 il üçün əvvəlcədən yaratmağı tapşırmaq 
      • 3.2.3 : Fokus sahələrində proqramların və kurrikulumun işlənib hazırlanmasını və təhvilini  asanlaşdırmaq, həmçinin yerli professor-müəllim heyətimizin tədris və tədqiqat imkanlarının yaradılmasında əməkdaşlıq etmək üçün qısa, orta və uzunmüddətli vəzifələrə daha yüksək səviyyəli və nüfuzlu beynəlxalq professor-müəllim heyətinin cəlb edilməsi imkanlarını araşdırmaq
      • 3.2.4 : İşə qəbulun coğrafi əhatəsini genişləndirmək və işə qəbul səylərinin müvəffəqiyyətini təmin etmək, eləcə də müxtəlif keyfiyyətli professor-müəllimləri cəlb etmək üçün Şərqi Avropa, Cənub-Şərqi Asiya və Türkiyə kimi çoxsaylı “qaynar nöqtələri” müəyyənləşdirmək
      • 3.2.5 : ADA Universiteti, mədəniyyət və cəmiyyətə daha yaxşı inteqrasiya üçün yeni işə qəbul olunmuş beynəlxalq professor-müəllim heyətinə əlavə modullar daxil olmaqla Orientasiya Proqramını və dəstək xidmətlərini tərtib etmək və təkmilləşdirmək 
      • 3.2.6 : Fakültə heyətinin işə qəbuluna insan resurslarını cəlb etmək, bu prosesinin idarə edilməsi və universitetin insan resursları ilə əlaqəsi üzrə dekanlara dəstək olmaq üçün xüsusi insan resursları mütəxəssisini təyin etmək 
    • 3.3 Professor-müəllim heyətinin karyera yollarını və peşəkar inkişaf imkanlarını təkmilləşdirmək

      • 3.3.1 : 3-ə qədər aydın və fərqləndirilmiş karyera yollarını müəyyənləşdirmək - əsas xətt, müddət xətti və praktikantlar - bütün fakültə heyətinə xidmət üçün standartlaşdırılmış vaxt təmin etməklə yanaşı, fakültənin tədris və tədqiqat üçün vaxt ayırmalarını seçmək imkanı vermək 
      • 3.3.2 : Mentorluq və şəbəkə mübadiləsi imkanlarından istifadə etmək üçün kiçik professor-müəllim heyətinin böyük heyətlə ilə birbaşa işləməsinə dəstək olmaq üçün fakültə üzrə mentorluq proqramı yaratmaq və sistemin effektivliyini izləməyi dekanlara tapşırmaq 
      • 3.3.3 : 1.1 bənddə qeyd olunan təşəbbüsləri tam şəkildə həyata keçirmək üçün “Tədris və Bilik Mükəmməlliyi Mərkəzi” yaratmaq
      • 3.3.4 : Magistr tələbələrinin professor-müəllim heyətinə tədris və tədqiqat fəaliyyətlərində (məsələn, tədqiqat köməkçiləri, statistik analitiklər, müəllim köməkçiləri və s.) dəstək olmaq üçün məşğulluq imkanları modelini institusionallaşdırmaq, bu isə qarşılığında tələbələrin öyrənmə təcrübəsini artıracaq 
      • 3.3.5 : Ehtiyaclarını daha yaxşı qarşılamaq və onların ADA-nın vizyonu və dəyərlərinə sadiqliyini artırmaq üçün fakültə heyəti ilə davamlı əlaqə yaratmağa çoxsaylı məkanlar, vasitələr axtarmaq və tətbiq etmək 
    • 3.4 Düzgün qiymətləndirmə və nəticələrin idarə edilməsi mexanizmi ilə standartlaşdırılmış və sağlam fakültə performans idarəetmə sistemini qurmaq

      • 3.4.1 : ADA Universitetinin böyüməsi zamanı yüksək keyfiyyətli təhsilin ardıcıllığını təmin edəcək, daxili və xarici keyfiyyətin təminatı tələblərini və hesabatlarını əlaqələndirəcək Provost və Dekanların rəhbərlik etdiyi “Keyfiyyətin Təminatı və Qiymətləndirilməsi Ofisi”nin əsasını qoymaq 
      • 3.4.2 : Fakültə qiymətləndirilməsinə çoxsaylı məlumat nöqtələrinin inteqrasiya olunmasını təmin etmək üçün performans idarəetmə sistemini təkmilləşdirmək (məsələn, tələbə qiymətləndirmələri, həmkarlarının müşahidələri, dekan qiymətləndirmələri, tədqiqat səyləri və onların öz bəyanatları), dövri və standartlaşdırılmış əsasda həyata keçirilməsini təmin etmək 
    • 3.5 Professor-müəllim heyətini fərdi tədqiqat səylərində dəstəkləməklə srateji əhəmiyyət kəsb edən tədqiqat sahələri yaratmaq və ümumi tədqiqat performansını təkmilləşdirmək

      • 3.5.1 : Strateji əhəmiyyət kəsb edən tədqiqat sahələrini, o cümlədən fənlərarası tədqiqatı müəyyənləşdirmək və rəqabətli mükafatlandırma sistemi yaratmaqla bu sahələrə yönəlmiş tədqiqat səylərini stimullaşdırmaq 
      • 3.5.2 : Fakültə heyətini fərdi tədqiqat layihələri üçün xarici maliyyə axtarmağa və təmin etməyə təşviq etmək, onalrı bu səylərdə OSRG vasitəsilə dəstəkləmək və bütün potensial tədqiqat müqavilələrinin OSRG tərəfindən nəzərdən keçirilməsini, təsdiqlənməsini, imzalanmasını və idarə olunmasını təmin etmək
      • 3.5.3 : Əsas professor-müəllim heyətinin tədqiqat fəaliyyətini yaxşılaşdırmaq və maddi tədqiqat nəticələrinə nail olmaq üçün hesabatlılıq və həvəsləndirmə mexanizmlərini qurmaq 

  • Strateji Məqsəd 4: Kadrlar

    “Mənsubiyyət hissi, etika qaydaları və mükəmməllik hissi ilə ən effektiv şəkildə fəaliyyət göstərən yüksək səriştəli kadları işə cəlb etmək və inkişaf etdirmək”

    • 4.1 Ən yüksək potensiala və etikaya malik insanları seçmək üçün işə götürmə prosesini təkmilləşdirmək

      • 4.1.1 : Kadrların qəbulu prosesini təkmilləşdirmək və  mərkəzləşdirmək, işə qəbul komitəsi yaratmaq və bura ancaq uyğun insanları əlavə etmək 
      • 4.1.2 : Strategiya və İnkişaf üzrə Prorektora hər bir şöbənin normativ ştat vahidlərini və təşkilatda hər bir vəzifənin əmək haqqı diapazonlarını əvvəlcədən müəyyən etmək səlahiyyəti vermək
      • 4.1.3 : Aydın şəkildə müəyyən edilmiş iş təsvirləri və bacarıqlar toplusunu hazırlamaq və işə götürərkən onlara əməl etmək
    • 4.2 İnsan resurslarının idarə edilməsində strateji perspektivi mənimsəmək

      • 4.2.1 : İnsan Resursları Departamentinə daha da hərtərəfli insan kapitalı yaratmaq məqsədi ilə yüksək performanslı kadrlar üçün əlaqəli şöbələr daxilində rotasiya proqramları hazırlamaq tapşırığı vermək
      • 4.2.2 : İnsan Resursları Departamentinə hər ilin əvvəlində hər işçi üçün üçün illik təlim planı hazırlamaq və həyata keçirmək, bu planı hər bir departamentə aydın şəkildə çatdırmaq tapşırığı vermək 
      • 4.2.3 : İnsan Resursları Departamentinə işçilərin fəaliyyətinin cari qiymətləndirilməsi sistemini yenidən nəzərdən keçirmək və həll edilməli olan təkmilləşdirmə sahələrini aşkar etmək üçün tapşırıq vermək 
      • 4.2.4 : Bütün işçiləri kampus ictimaiyyəti arasında əsas ADA dəyərlərini ehtiva edən sosial məsuliyyət və liderlik layihələrini müəyyən edib həyata keçirməklə hər il tələbələrimizə mentorluq etməyə təşviq etmək
      • 4.2.5 : İnsan Resursları bölməsinə ayrılmış ümumi resursları artırmaq, onların insan resurslarının idarə edilməsində ixtisaslarını və səriştəsini təmin etmək və təkmilləşdirilmək məqsədilə kənar ekspert dəstəyi cəlb etmək
      • 4.2.6 : İnsan resurslarında peşəkar inkişaf, karyera yolunun idarə edilməsi və təşkilatda əsas rolların silsilə planlaşdırılması üçün birgə cavabdeh olacaq Karyera İdarəetmə və Peşəkar İnkişaf rollarını qurmaq
      • 4.2.7 : İşçilərin saxlanması strategiyaları və təşviqləri hazırlamaq

Image 1
Image 2